3 Şubat 2010 Çarşamba

BUGÜN ARŞİVİME EKLEDİKLERİM...

Sabah sabah ordan oraya atlarken arşivim için birkaç ekleme yaptım...
The Gali Collection...Muhteşem tasarımlarıyla beni büyüledi....Gümüş kaplamaların,mercanların,incilerin,doğal taşların kullanıldığı takı koleksiyonundan ve ev aksesuarlarından gözlerimi alamadım ben çok beğendim İstanbul'a gittiğimde uğrayacaklar arasına ekledim hemencik birde siz bakın bakalım....
 

Evim deyince yüksek tavanlı,kocaman pencereleri olan ve duvarları taş koksun derim herzaman.....
Taş duvar çocukluğumdan beri vazgeçilmezimdir....Üniversitedeyken aynı zamnda çalıştımda boş durmaktansa hem para kazandım hem okulum bittiğinde 3 senelik referansımla hayata atıldım....Geyrimenkul değerleme uzmanlığı...Yani kredi çekmek istediğinizde evlerinize gelip expertiz raporu tutan şahıslardan:))) Bölgelerim beşiktaş,taksim,sarıyer ve şişli .....Çok şanslıyım dimi;)) Bebek,nişantaşı,cihangir,etiler....Sanatçıların evlerinden tutun iş adamlarınınkine çok fazla ev, çok fazla hayatla tanıştım....Rapor için fotoğraflama yaptığımız için...Çok büyük bir arşivim var yani:))
Cihangirdeki evler vazgeçilmezlerimdendir....Her girdiğim evde rüyalara dalardım....Taş duvarların hepsine dokunurdum....Bazıları o kadar güzeldiki gözlerimin dolduğunu bile hatırlarım:(( en fazla 20 dakkada işimi bitirir ama saatlerce uzatırdım,muhabbet ederdim evi solurdum:))
Tabi o tarihi taşların yerini asla benim için tutacağını zannetmiyorum ama alternatif olarak doğal taş görünümlü duvar panelleri var artık...

Hiç yorum yok: