30 Ocak 2010 Cumartesi

Annemin İN'i Benim OUT'um!!!!


Banyo dekorasyonunda duvardan duvara yerde bir köşeden bir köşeye kare seramiği sevmiyorum..Bizim banyoda heryer seramik...Morga girmiş gibi hissediyorum kendimi...Daralıyorum...
Ben:Anne seviyomusun sen böle banyoda heryer seramik yoksa benmi garibim?
Annem:Nasıl arzu edersiniz siz hanfendi?
Ben:Yani duvar olsa adam gibi şu aradaki kahverengi geçen bordür kalksa..Ben öle dizayn ettim....(Laf azıma tıkanır!!)
Annem:Kısım sen iyice saçmaladın...Yamalı eşşek gibi...Duvarlar ıslanınca ne yapıcaksın..Kalkcak boyaları...
Ben:Gel bak ama ne güzeller...
Annem:Ayyy uraştırma beni kısım senin evin nasıl bişi olcak çok merak ediyorum...Yandı tolga!!!Herşeye burun kıvırırsın sen...Benim çocuğa seni aldığı için bir ev birde araba vermem lazım....
Ben:Tamam annecim tekrar baktımda bordürlerin üstündeki çiçeklerin yaprakları çok güzel geldi gözüme...Evet bencede sen haklısın,saçmalıyorum....
Gülüşmeler.... Öpüşmeler....Afferinler:)))

Duvar kağıtları olan yada boyalı bir duvar daha sıcak geliyor bana....Sizde sıcak  bakıyormusunuz?Varmı kullanıp çok mutluyum,huzurluyum banyomdan çıkmıyorum diyen......

Kupia papalina :
Out....
Kupia Papalina:
İN....

Hiç yorum yok: