28 Ekim 2009 Çarşamba

ZAMANINDA!!

Aslında evlilik arifesinde olan bir garip yolcuyum ben..
Dekorasyon her zaman hayatımın bir köşesinde vardı, var ve varolacak..
Aslında bu blogdan önce internette dolaşırken beğendiğim ayrıntıları word dosyasına kaydediyordum..
Açıkçası hiçbirinin nerden geldiğini hatırlamıyorum.. Ve evet bunu burdan aldım diemicem sanırım belli bir süre ama ben bunu şurda görmüştüm derseniz çok mutlu olurum kimseye saygısızlık etmek istemiyorum...Benide anlayın.
Bende hatırladıkça eklicem zaten kimse merak etmesin efendim..
birasdan görüşmek üzere esen kalın...



5 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Bir pencere sövesine ya da bir nişe vurulabilen biri olarak dekorasyonda özgün ve özel olan her şeye bayılıyorum. Burada gördüklerimi de sevdim. Eski ya da yeni olması çok da önemli değil.

emel dedi ki...

çok güzel köşeler insanın baktıkca içi açılıyo evde değişikik yaparken artık ilk önce senin sayfana bakacağım

kupia papalina dedi ki...

Begonvilli ev..
Kesinlikle katılıyorum sana..Beğenmene çok sevindim..Aynı şekilde zevkle takip ediyorum blogunu...Sölemek burdan nasip oldu...
Görüşmek üzere...

kupia papalina dedi ki...

Emel...
Beğenmene çok sevindim..Bende kendi evim için ayıklıyorum herşeyi..Bu blogu açarken en büyük amacım senin bu sölediklerini duyabilmekti...Çok sevindim..Teşekkürler..
Görüşmek üzere...

Unknown dedi ki...

Yaa evet bende de var aynı şey beğendiğim şeylerin resmini kopyalayıp bilgisayarıma kaydediyorum ondan sonra nereden bulduğumu bile unutunca kendime kızıyorum.
:-))